مشارکت قرآن‌آموزان و خیرین برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین
کد خبر: 3545567
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به همت مؤسسه سیدالشهدا(ع) انجام شد؛

مشارکت قرآن‌آموزان و خیرین برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: قرآن‌آموزان و خیرین به همت مؤسسه سیدالشهدا(ع) در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی مشارکت کردند.

صفرعلی رفیعی، مدیر مؤسسه قرآنی سیدالشهدا(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این مطلب گفت: به مناسبت فرارسیدن روز اربعین حسینی و پیاده‌روی زائران به کربلای معلی، همانند ماه محرم برنامه‌های متنوعی را برای قرآن‌آموزان در نظر گرفته‌ایم.
وی ادامه داد: این مؤسسه به منظور خدمات‌رسانی به زائران کربلا، مشارکت‌های مردمی اعم از هدایا، نذورات و کمک‌های مردمی در جهت  تأمین نیازهای زائران را به همت قرآن‌آموزان و مردم جمع‌آوری و به ستاد اربعین شهرستان مبارکه اهدا کرده است.
رفیعی با اشاره به جزئیات این کمک‌های مردمی بیان کرد: کمک‌ها شامل کمک‌های نقدی، ظروف مصرفی، پتوی مسافرتی، بسته‌های خوراکی و غیره است که امیدواریم بتوانیم سهمی در ثواب زیارت سیدالشهدا(ع) داشته باشیم.
مدیر مؤسسه قرآنی سیدالشهدا(ع) با تأکید بر اینکه در روز اربعین برنامه‌‌ای از سوی مؤسسه اجرا می‌شود، گفت: در روز اربعین حسینی راهپیمایی از ابتدای خیابان شهدا به طرف گلستان شهدا(امامزاده حلیمه خاتون)، برپایی نماز جماعت، برپایی محفل انس با قرآن کریم، عزاداری انجام می‌شود.
یادآور می‌شود، این مؤسسه در استان اصفهان، کرکوند، خیابان شهدا، کوچه حسینیه واقع شده است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۶
0
0
خدمت رسانی به زائرین اربعین در بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمائی تاثیرگذار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۷
0
0
هر چقدر مشارکت در این مراسم بیشتر باشد در بهتر برگزار شدن آن تاثیرگذار است
captcha