اعزام 3 هزار مددجوی کمیته امداد اردبیل به اردوهای زیارتی
کد خبر: 3547937
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

اعزام 3 هزار مددجوی کمیته امداد اردبیل به اردوهای زیارتی

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از اعزام بالغ بر سه هزار مددجوی کمیته امداد این استان به اردوهای زیارتی تا پایان سال در قالب طرح حج فقرا خبر داد.

بهروز زلالی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل روز گذشته یکم آذرماه در حاشیه جلسه برنامه‌ریزی اردوهای تفریحی و آموزشی مددجویان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، گفت: حج فقرا در واقع اردوی زیارتی مرقد مطهر امام رضا(ع) است که سالانه برای تعدادی از مددجویان برگزار می‌شود.
وی افزود: کمیته امداد استان ۶۰ هزار مددجو در قالب ۳۱ هزار خانوار را دارد که سالانه تعدادی از مددجویان را در برنامه حج فقرا شرکت می‌دهد.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان در اردوی زیارتی مشهد مقدس شرکت کردند، تصریح کرد: تا پایان سال این رقم به سه هزار نفر افزایش می‌یابد.
زلالی اضافه کرد: کمیته امداد استان در طول سال اردوهای تفریحی، آموزشی و زیارتی مختلفی برای مددجویان برگزار می‌کند و در این میان به نیازهای تمامی اقشار و گروه‌های سنی تحت پوشش توجه دارد.
وی با اشاره به حمایت از چهار هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز و ۸۰۰ دانشجو در کمیته امداد استان افزود: از ابتدای سال ۱۶۰ نفر از دانشجویان و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان در اردوهای آموزشی و تفریحی شرکت کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد استان به برگزاری اردوی یک روزه تفریحی برای ۵۰۰ نفر از مددجویان اشاره کرد و افزود: اردوی زیارتی نیز برای ۲۳۹ نفر برگزار شده است.
وی گفت: علاوه بر این ۵۰۰ نفر از مددجویان در اردوهای متفرقه از جمله راهیان نور و زیارت مرقد مطهر امام راحل شرکت کرده‌اند.
captcha