پیام حجت‌الاسلام شهیدی در پی حادثه تروریستی حله
کد خبر: 3549395
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

پیام حجت‌الاسلام شهیدی در پی حادثه تروریستی حله

گروه جهاد و حماسه: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی حادثه تروریستی حله با صدور پیامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری از خداوند برای شهدا علو درجات و برای مجروحان و آسیب‌دیدگان این حادثه شفای عاجل آرزو کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی پیامی حادثه تروریستی حله را تسلیت گفت، متن پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

بار دگر دیدیم که گروه‌های ملحد تکفیری و تروریستی در اقدامی ننگین و جنایتکارانه انسان‌هایی بی‌گناه، معتقد و عاشق اهل بیت(ع) را در شهر حله عراق به شهادت رساندند. کوردلان و شیطان صفتانی که حماسه و حضور پرشور چند میلیونی مردم از کشورهای مختلف در اربعین حسینی، هیمنه پوشالی آنان را به لرزه درآورد، چنین حادثه وحشتناک و فجیعی را رقم زدند و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «گروه‌های جنایتکار و شقاوت‌بار تکفیری که راهپیمایی عظیم اربعین و امنیت بی‌نظیر زائران حسینی، چشم آنان را کور و توطئه‌های خباثت‌آلود آنان را خنثی کرده است، به انتقام بزدلانه و فجیع دست زدند». دشمنان به توهم خویش تصور می‌کنند با چنین وقایع شوم و ددمنشانه‌ای باعث سستی عقاید و کاهش شور حسینی می‌شوند، اما عاشقان ابا عبدالله حسین(ع) با گام‌هایی محکم‌تر و عشقی به مراتب بیشتر از گذشته در مسیر فرهنگ عاشورایی گام خواهند برداشت.

ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و خانواده‌های معظم این شهدای والامقام از پروردگار متعال برای آن شهدای معزز، علو درجات و برای مجروحان و آسیب‌دیدگان این حادثه تروریستی شفای عاجل آرزو کرده و همچنین از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نمایم.

بنیاد شهید و امور ایثارگران آمادگی خود را جهت خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدای این حادثه دردناک اعلام می‌دارد و به تمامی مدیران استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ شده که نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند».

captcha