کد خبر: 3549692
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳

سفر نماینده پارلمان موریتانی به ایران

«محمد ولد فال» نماینده مجلس و رئیس گروه دوستی پارلمانی موریتانی با حسین جابری انصاری، معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه، دیدارو رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، ایسنا نوشت: در این دیدار که در دفتر معاون عربی و آفریقا وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران انجام شد، این دو مقام ایرانی و موریتانیایی درباره تحولات منطقه عربی و راه‌های ارتقاء روابط دو کشور گفت‌وگو و رایزنی کردند.

این دیدار در روز یکشنبه(7 آذر) برگزار شد.

موریتانی در حال حاضر ریاست اتحادیه عرب و مجموعه عربی و آفریقایی را برعهده دارد و علی‌رغم فشارهای همه‌جانبه برخی کشورهای جنگ‌طلب منطقه، سیاست نسبتا متوازنی را در تعامل با تحولات منطقه نمایندگی می‌کند.
captcha