وی با اشاره به اینکه این اثر با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در حال ضبط است، افزود: نام این اثر «ان الذین اصلحوا» است.
شریفی با بیان اینکه در این اثر از اشعار عربی عباس حزباوی و سرودههای فارسی مرتضی آلکثیر استفاده شده است، افزود: لحن این اثر نیز توسط اعضای گروه انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه یک ماه است که در حال ضبط این اثر هستیم، افزود: هماکنون در مراحل نهایی این اثر هستیم. این اثر توسط تمام اعضای گروه اجرا خواهد شد.
یادآور میشود رضا شریفی، رحیم شریفی، علی عبدالخانی، صالح صخراوی، ناصر حقشناس، احمد راهیمالکی، سجاد نیلدرار، سیدحسین موسوی و شهاب زهیری اعضاء گروه تواشیح بینالمللی سبطین اهواز را تشکیل میدهند.