حماسه 9 دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است
کد خبر: 3557445
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

حماسه 9 دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است

گروه اجتماعی: معاون اجتماعی پلیس گیلان حماسه 9 دی را نماد بصیرت، ولایتمداری و آگاهی ملت ایران عنوان كرد و گفت: حماسه 9 دی نشان داد عدالت خواهی و آرمان گرایی در بین مردم ایران تداوم دارد و كینه مردم از دشمنان انقلاب تمام شدنی نیست.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی پلیس گیلان نهم دی ماه را یكی از باشكوه‌ترین روزهای تاریخ ایران دانست و اظهار کرد: در این روز بزرگ میلیون‌ها نفر به خیابان‌ها آمدند تا پایبندی‌ به ارزش‌های انقلاب را فریاد بزنند و میثاقی مستحكم‌تر از همیشه با ولی امر مسلمین جهان ببندند.

وی افزود: گروهی از مردم در ابتدا فریب موج فتنه را خورده بودند اما واقعه عظیم 9 دی زمانی برای ابراز پشیمانی و بازگشت آن ها به آغوش جمهوری اسلامی بود.

این مقام انتظامی با بیان اینكه عظمت راهپیمایی بزرگ 9 دی همه نقشه های دشمن را تباه ساخت و ترس و وحشت زیادی را به اردوی استكبار تزریق كرد، گفت: دشمنان ملت ایران در همین روز متوجه شدند كه هرگز نخواهند توانست به عمق باورهای دینی و انقلابی مردم بیدار و هوشیار ایران نفوذ كنند.

سرهنگ جعفری خیرخواه با اشاره به اینكه افتخار 9 دی در تك تك شهرهای ایران اسلامی شكل گرفته است، تصریح كرد: مردم غیور و آگاه گیلان حضوری قدرتمندانه و انكارنشدنی در این روز از خود نشان دادند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان بصیرت را كلید اصلی رسیدن به یك جامعه سعادتمند برشمرد و گفت: انسانی كه از بصیرت برخوردار نیست نمی تواند در دنیای تاریك و پلید امروز راه درست را از راه خطا تشخیص بدهد.

وی با بیان اینكه مردم غیور گیلان یك روز زودتر از سایر استان ها اقدام به برپایی راهپیمایی علیه فتنه گران كردند، خاطرنشان كرد: راهپیمایی فراموش نشدنی 8 دی مردم نشان داد بصیرت یك ضرورت ترك نشدنی در جامعه است و در سخت ترین شرایط و در حساس ترین روزها، این بصیرت است كه مرزهای حق و ناحق در جامعه را مشخص می كند.

این مقام انتظامی با تصریح بر اینكه دشمنان ایران و اسلام هر روز هزینه های زیادی انجام می دهند تا با به راه انداختن بازی های تبلیغاتی، ایمان مردم ایران را سست كنند، گفت: این تنها بصیرت است كه می تواند مردم را از چنگال نقشه های شوم شیاطین بزرگ جهان حفظ كند.

سرهنگ جعفری خیرخواه حضور عاشورایی مردم همیشه در صحنه ایران در حماسه 9 دی و به ویژه حضور تاریخی مردم گیلان در 8 دی را برگ زرینی در افتخارات مردان و زنان ایرانی عنوان كرد و افزود: آنها نشان داده اند كه برای حفظ استقلال و غرور كشورشان در مقابل تمام دنیا خواهند ایستاد.

وی خاطرنشان كرد: 9 دی روز خروش ملت ایران در مقابل غوغاسالاری عده ای مزدور و حرمت شكنی آن ها به عاشورای حسینی است و مردم در این روز پشت فتنه را برای همیشه به خاك مالیدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از نقش بصیرت در تشخیص خیر از شر و حق از باطل سخن گفت و ادامه داد: بصیرت انسان را به طرف پیروی از حق و دوری از باطل هدایت می‌كند.

سرهنگ خیرخواه با اشاره به اینكه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همواره تاكید خاصی بر روی مفهوم بصیرت دارند، تصریح كرد: از نگاه مقام معظم رهبری جوانانی كه بصیرت دارند آگاهانه حركت می كنند و دیگر غبارآلودگی فتنه نمی تواند آن ها را غافلگیر كند.

وی با اشاره به اینكه بصیرت كندكننده همه تیغ های دشمن است، اضافه كرد: بصیرت كمك می كند تا با شناخت ابزار درست، خودی و دشمن را از هم تفكیك كنیم.

این مقام انتظامی حماسه 9 دی را نماد بصیرت، ولایتمداری و آگاهی ملت ایران عنوان كرد و افزود: 9 دی اهمیت و نقش بصیرت در تداوم انقلاب اسلامی را نشان داد.

وی خاطرنشان كرد: امروز بصیرت مهمترین سد در مقابل نفوذ و خنثی‌كننده انحراف و خود فروختگی داخلی و توطئه‌های خارجی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اهمیت بصیرت در بین كاركنان انتظامی، افزود: اعتماد عموم مردم به نیروی انتظامی نتیجه بصیرتی است كه در این نیرو وجود دارد.

سرهنگ جعفری خیرخواه برقراری امنیت در جامعه را اساسی‌ترین وظیفه پلیس عنوان كرد و گفت: برای رسیدن به جامعه پایدار و برقرارشدن امنیت تمام‌عیار، بصیرت و هوشیاری باید در تمام سطوح جامعه وجود داشته باشد.

این مقام انتظامی با تصریح بر اینكه پلیس به عنوان یك نیروی مومن و انقلابی در كانون توجه دشمن قرار دارد، بیان كرد: نیروی انتظامی در مقابل هجمه های تبلیغاتی و سیاسی دشمن ایستادگی می‌كند و اجازه سوء استفاده را به چهره های شكست خورده و معاند نمی دهد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان اضافه كرد: حماسه 9 دی نشان داد عدالت خواهی و آرمان گرایی در بین مردم ایران تداوم دارد و كینه مردم از دشمنان انقلاب تمام شدنی نیست.
captcha