کد خبر: 3558342
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

خیران همت دارند، مسئولان هم توجه کنند

کانون خبرنگاران نبأ: ‌مدرسه کودکان استثنایی شهر ارداق دشتابی، که مراحل ساخت آن دو سال پیش توسط یک خیر آغاز شده بود به صورت نیمه‌کاره رها شده و نیاز به توجه مسئولین دارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ ‌مدرسه کودکان استثنایی شهر ارداق دشتابی، از بخش‌های منطقه بویین زهرا در استان قزوین که مراحل ساخت آن دو سال پیش توسط یک خیر آغاز شده بود به صورت نیمه‌کاره رها شده و نیاز به توجه مسئولین دارد.
یادآور می‌شود این بنا، اولین ‌مدرسه کودکان استثنایی در این منطقه محروم و بخش دشتابی است.


همچنین زمینی به مساحت 2000 متر در ضلع شرقی این شهر توسط خیری به نام صفر‌علی کاتبی زمینی به منظور ساخت مسجد وقف شده است و حدود 5 سال است برای ساخت و کمک منتظر توجه مسئولان و مردم خدا جوی است.


ولی عباسی
captcha