به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، سرهنگ علی یوسفیراد، مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آغاز اعزام راهیان نور به جنوب کشور خبر داد.
وی افزود: تاریخ اعزام اول بهمن ماه سالجاری است و اعزامها تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.
یوسفیراد تصریح کرد: پیشبینی میشود امسال هشتهزار دانشآموز به این مناطق اعزام شوند.
مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از بازدید 650 هزار نفر از مناطق عملیاتی غرب کشور از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
وی هدف از برگزاری این اردوها را آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: 6 زیارتگاه در استان کرمانشاه سالانه پذیرای خیل عظیمی از زائران است و یادمان مرصاد همیشه در صدر بازدیدها قرار دارد.