کد خبر: 3561669
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

بازگشت تنیسور مطرح زن جهان به میادین

ماریا شاراپووا تنیسور مطرح بانوان جهان اعلام کرد بعد از 15 ماه محرومیت از آوریل به مسابقات برمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از تابناک ورزشی، ماریا شاراپووا تنیسور مطرح بانوان جهان اعلام کرد بعد از 15 ماه محرومیت از آوریل به مسابقات برمی‌گردد.
مسابقات آلمان در 26 آوریل بعد از دوری 15 ماهه وی، نخستین مسابقه‌ای است که شاراپووا در آن شرکت می‌کند. دوپینگ این ورزشکار سال گذشته در مسابقات آزاد استرالیا به دلیل استفاده از ملدونیوم مثبت اعلام شد.
این تنیسور مطرح جهان اعلام کرده بود سال‌ها از ملدونیوم به دلایل پزشکی استفاده کرده و نمی‌دانسته این ماده از سال 2016 به عنوان ماده ممنوعه به شمار می‌رود.
captcha