کد خبر: 3562224
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

افزایش شهدای تازه ترین جنایت عربستان در تعز

حملۀ هوائی عربستان سعودی پنجشنبه شب سعودی ها به منطقه ای در شهر تعز در غرب یمن 30 شهید و زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) خبرنگار شبکه العالم گزارش داد: شهدای تجاوز عربستان به منطقه الربیعی در غرب شهر تعز یمن به 17 شهید افزایش یافت. سیزده یمنی دیگر نیز در این تجاوز مجروح شده اند. 
تجاوز عربستان به استان های صعده و تعز همچنان ادامه دارد. 
یک هواپیمای بدون سرنشین عر بستان سعودی به منطقه العمری در شهر ذباب استان تعز حمله کرد و جنگنده های سعودی نیز 5 بار بر فراز منطقه برکان شهر رازح در استان صعده به پرواز درآمدند و 2 بمب خوشه ای فروریختند که آخرین گزارش ها حاکی از مجروحیت 3 یمنی است. 
مناطق مختلف شهر مرزی منبه استان صعده نیز به آماج حملات توپخانه ای عربستان سعودی تبدیل شده است.
captcha