به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی علوم پزشکی، در پی سانحه رانندگی در جاده زنجان – بیجار و مرگ مغزی «مهدی یادگار» 43 ساله اهل تهران، خانواده این بیمار در اقدامی خیرخواهانه اعضای بدن وی را به بیماران نیازمند اهدا کردند.
متوفی بعد از سانحه بلافاصله به مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج اعزام و توسط پزشک و متخصص این مرکز ویزیت شده بود.
متأسفانه علی رغم کلیه اقدامات درمانی انجام شده مرگ مغزی وی توسط تیم متخصصان تأیید و پس از کسب رضایت از خانواده متوفی به بیمارستان شریعتی تهران اعزام خواهد شد.
یادآور میشود؛ علاقمندان میتوانند جهت ثبت نام و دریافت کارت اهدای عضو با مراجعه به سایت http://ehda.center در این اقدام خداپسندانه ثبتنام کنند.