معلمان، الگوی تربیتی مناسب برای دانش‌آموزان هستند
کد خبر: 3563132
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

معلمان، الگوی تربیتی مناسب برای دانش‌آموزان هستند

گروه اجتماعی: مدیر آموزش و پرورش خوی با بیان اصول و سیاست‌های کلی آموزش و پرورش و تبیین برنامه‌های آموزشی به موضوع شأن و منزلت مقام معلم و انتظاری که جامعه از یک معلم دارد اشاره و اظهار کرد: معلمان همواره به‌عنوان الگوی تربیتی مناسب برای دانش‌آموزان مطرح هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، قدیر محمدی مدیر آموزش و پرورش خوی روز گذشته 26 دی ماه در جلسه شورای معلمان مدارس ابتدایی شهر فیرورق با حضور قدیر محمدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی، احد ذاللو معاون آموزش ابتدایی مدیریت و کارشناسان ابتدایی  برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش خوی اظهار کرد : معلمان همواره به عنوان یک الگوی تربیتی مناسب برای دانش آموزان می باشند و باید کوشش و اهتمام خود را بکارگیرند تازمینه رشد و شکوفایی و ارتقای سطح علمی دانش آموزان مهیا گردد.
محمدی با تاکید بر برگزاری شورای معلمان در مدارس گفت: برگزاری جلسات شورای معلمان با رویکرد آموزشی و تربیتی و با تعامل اولیا و مربیان می تواند راهگشای خیلی از موانع و مشکلات مدارس و عامل پیشرفت  تحصیلی و تربیتی دانش آموزان گردد.
وی با اشاره به اینکه سیاست ما ارتقاء کیفی سازی است گفت: برای رسیدن به این هدف باید با به ارکان مدرسه به صورت ویژه توجه کرد، شورای معلمین از ارکان یک مدرسه است در مدرسه، سرمایه اصلی معلم هستند او ارتباط با دانش آموز دارد او نیازهای دانش آموز را می داند و می تواند با شناخت استعداد دانش آموز زمینه رشد را فراهم کند در شورای معلمین باید تصمیمات آموزشی مدرسه گرفته شود . حتی پیشنهادهای معلمین در شورای دبیران به عنوان دستورکار در جلسه شورای آموزش و پرورش مطرح گردد.
captcha