شرکت دو هزار و 500 دانش‌آموز ناحیه 1 اهواز در مسابقات قرآن
کد خبر: 3564954
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

شرکت دو هزار و 500 دانش‌آموز ناحیه 1 اهواز در مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: دو هزار و 500 دانش‌آموزش دختر و پسر مقاطع متوسطه اول و دوم ناحیه یک آموزش و پرورش اهواز در قالب مسابقات قرآن کریم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

سید جاسم موسوی، مدیر دارالقرآن چهارده معصوم(ع) ناحیه یک آموزش و پرورش اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری مسابقات قرآنی در سطح این ناحیه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در قالب مرحله شهرستانی چهاردهمین دوره از مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان خوزستان در این ناحیه برگزار خواهد شد، افزود: این مسابقات طی دو روز و به فاصله یک هفته در پنج‌شنبه 7 و پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه دو دبیرستان دخترانه شاهد عفاف و شاهد رضوان به همراه تالار فردوسی به عنوان محل برگزاری این مسابقات انتخاب شده‌اند، افزود: مسابقات این مرحله ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم این ناحیه است.

وی با اظهار به اینکه مسابقات پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، مداحی، اذان و احکام ویژه تمام دانش‌آموزان برگزار خواهد شد، افزود: این مسابقات در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود که نوبت صبح به دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و نوبت بعدازظهر به دانش‌آموزان متوسطه دوم اختصاص یافته است.

مدیر دارالقرآن چهارده معصوم(ع) ناحیه 1 آموزش و پرورش اهواز با بیان اینکه 24 داور در این مسابقات با این دارالقرآن همکاری می‌کنند، افزود: بیش از دوهزار و 500 دانش‌آموز دختر و پسر این ناحیه در این مرحله از مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی ادامه داد: در مسابقات پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه نیز دانش‌آموزان در رشته‌های حفظ ویژه و عمومی، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و تفسیر قرآن کریم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

موسوی عنوان کرد: در هر رشته از این مسابقات یک دانش‌آموز پسر و یک دانش‌آموز دختر به دبیرخانه اجرایی این مسابقات جهت شرکت در جشنواره‌های قطبی معرفی خواهند شد.

captcha