برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی و هنری در بیله‌سوار
کد خبر: 3565235
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی و هنری در بیله‌سوار

گروه فرهنگی: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: در حال حاضر فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های دائمی عرضه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسیار اندک است و از این‌رو تلاش می‌کنیم تا برگزاری این نمایشگاه‌ها را در شهرستان توسعه دهیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، آرام حلیم فرماندار شهرستان بیله‌سوار صبح امروز سوم بهمن‌ماه در مراسم افتتاح نمایشگاه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیله‌سوار اظهار کرد: در حال حاضر فروشگاهها و نمایشگاههای دائمی عرضه محصولات کانون بسیار اندک است و از این‌رو باید این امکان را فراهم کنیم تا بخشی از محصولات را از طریق فروشگاههای کانون و بخشی را از طریق بخش فرهنگی غیردولتی عرضه کنیم.
وی افزود:در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تولید نوشت‌افزار و محصولات فرهنگی داخلی و ملی بسیار مهم و ضروری است و کودکان و نوجوانان می‌توانند با خرید این نوشت افزارهای ایرانی و بومی با بزرگان، قهرمان ملی و نام آوران ایران زمین به خوبی آشنا شوند.
فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: قیمت تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاههای دائمی و فروشگاههای عرضه این کانون کمتر از عرضه آن توسط فروشندگان بخش فرهنگی که این محصولات را به فروش می رسانند، است.
حلیم تصریح کرد: برپایی چنین نمایشگاههای فرصتی مهم برای مردم منطقه در راستای بهره‌مندی از ظرفیتهای این نمایشگاه و تهیه و تامین محصولات بوده و در کنار این امر زمینه‌ساز توسعه فعالیتهای فرهنگی کانون پررورش فکری در شهرستان بیله‌سوار می‌شود.
مصلح، مسئول نمایشگاههای عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز در این آئین افزود: نوشت‌افزارهای عرضه شده کاملا ساخت کشور است و یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها خرید جنس خوب و با کیفیت است که برگزاری این نمایشگاه می‌تواند در این راستا بسیار مؤثر باشد.
بهنام نورافکن، مسئول نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار نیز گفت: این نمایشگاه تا پایان بهمن‌ماه در سالن کتابخانه عمومی الغدیر برگزار خواهد شد و در کنار عرضه محصولات فرهنگی و نوشت‌افزار، نمایشگاه عرضه کتاب نیز دایر است و مراجعه‌کنندگان از تخفیف 20 تا 40درصدی محصولات برخوردار خواهند بود.

captcha