برگزاری محفل انس با قرآن‌ به همت مؤسسه تالیات ذکر
کد خبر: 3566286
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر صورت می‌گیرد؛

برگزاری محفل انس با قرآن‌ به همت مؤسسه تالیات ذکر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآن و عترت تالیات ذکر خراسان جنوبی محفل انس با قرآن کریم را در ایام دهه فجر برگزار می‌کند.

هادی مساح، مدیرعامل مؤسسه قرآن و عترت تالیات ذکر استان خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: به‌مناسبت فرار‌سیدن ایام مبارک دهه فجر، برنامه‌هایی درنظر گرفته شده است که برپایی محفل انس با قرآن‌ کریم به‌عهده مؤسسه تالیات ذکر بیرجند قرار داده شده است.
وی ادامه داد:‌ محفل انس قرآن‌ کریم با حضور برخی از قاریان، ممتازان و فعالان قرآن‌ کریم شهرستان بیرجند، پنج‌شنبه، 14 بهمن‌ماه  همزمان با شب میلاد حضرت زینب(س)، در مجتمع فرهنگی محبان زهرا(س) برگزار می‌شود.
مساح با تشریح جزییات برپایی این محفل انس با قرآن‌ کریم بیان کرد: در این مراسم معنوی، حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی قرآن‌ کریم به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهد پرداخت و همچنین مدیحه‌سرایی، ذکر ذاکرین و قرائت دعای کمیل برای آتشنشانان نیز اجرا می‌شود.
مدیر مؤسسه تالیات ذکر خاطرنشان کرد: این محفل با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، شورای توسعه فرهنگی استان خراسان جنوبی، سازمان تبلیغات اسلامی، دارالقرآن، ارشاد و غیره برگزار می‌شود.
گفتنی است؛ مؤسسه قرآن و عترت تالیات ذکر در بیرجند، میدان شهدا، ساختمان هیئت محبان‌الزهرا(س) واقع شده است.

captcha