کتب قرآنی؛ تنها درخواست مؤسسه سلام از مسئولان
کد خبر: 3568317
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

کتب قرآنی؛ تنها درخواست مؤسسه سلام از مسئولان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه سلام اردبیل، تنها درخواستی که از مسئولان دارد، کتب قرآنی برای برپایی دوره‌‌های آموزشی است.

علی خداشی، مدیر مؤسسه سلام در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب گفت: مؤسسه سلام اردبیل از سال 1388 با کسب مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت قرآنی خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: این مؤسسه با وجود سختی‌های بسیار همواره در امر آموزش قرآن‌ کریم برای علاقه‌مندان و  نوجوانان گام برداشته است.
خداشی تصریح کرد: مؤسسه سلام در استان اردبیل، خیابان شهید باقری، محله مقدس اردبیل طبقه فوقانی مسجد سیدالشهدا(ع) واقع شده است و مکان ثابتی برای آموزش قرآن برای نوجوانان ندارد.
مدیر مؤسسه با اشاره به اینکه حدود 50 تا 100 نفر در این مؤسسه مشغول به آموزش قرآن کریم هستند، بیان کرد:‌ این مؤسسه با وجود اینکه آموزش‌هایی در رشته‌های مختلف قرآن را برای علاقه‌مندان در برنامه قرار داده است اما با مشکلاتی مانند نبود مکان و کمبود امکانات روبرو است.
وی ادامه داد:‌ امکانات این مؤسسه شامل 3 مربی بانو، 3 مربی آقا، 2 یا سه میز و صندلی و 20 جلد قرآن مستعمل است که از مسئولان درخواست داریم که قرآن‌های نو به این مؤسسه ارسال کنند تا بتوانیم از آنها برای آموزش قرآن بهره ببریم.
captcha