آغاز عملیات ساخت 4 واحد تجاری در امامزاده احمد(ع) پلدختر
کد خبر: 3573267
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

آغاز عملیات ساخت 4 واحد تجاری در امامزاده احمد(ع) پلدختر

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف لرستان از آغاز عملیات ساخت واحدهای تجاری امامزاده احمد(ع) پلدختر خبر داد و گفت: کلنگ‌زنی طرح برق‌رسانی به امامزاده احمد(ع) پلدختر نیز در دهه فجر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، اواخر هفته گذشته و به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر، با حضور مدیرکل و معاونین اوقاف لرستان و هیات امناء و خیرین کلنگ احداث چهار باب مغازه در امامزاده احمد(ع) پلدختر به زمین زده شد.
حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان امروز، 23 بهمن رد جمع خبرنگاران، در این رابطه، گفت: امام حسین(ع) ذریه حضرت زهرا(س) است و امامزادگان نیز ذریه حضرت زهرا(س) هستند که خدمت به این امامزادگان، خدمت به اهل‌بیت(ع) است.
وی افزود: قبور ائمه و امامزادگان بقعه‌ای از بقاع بهشتی است و خدمت به این بقاع خوب و ماندگار است.
خاکباز همچنین به کلنگ‌زنی طرح برق‌رسانی به امامزاده احمد(ع) پلدختر اشاره کرد و گفت: در آئینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان، مدیرکل و معاونان اوقاف لرستان، مسئولان شهرستان و خیرین شهر پلدختر کلنگ‌زنی طرح برق‌رسانی به امامزاده احمد(ع) پلدختر انجام شد.
وی اضافه کرد: طرح برق‌رسانی به امامزاده احمد(ع) از مطالبات مردم است که امیدواریم به‌زودی به بهره‌برداری برسد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان مسیر برق‌کشی از پاعلم تا امامزاده احمد(ع) را 12 کیلومتر اعلام کرد و افزود: پیمانکار طرح مشخص شده و امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک طرح گازرسانی نیز اجرائی شود.
خاکباز خیرین را بازوان توانای اوقاف و خادمان گمنام امامزادگان برشمرد و تصریح کرد: خداوند را شاکریم که انسان‌های بزرگی در این زمینه از اعتبار و وقت خود مایه گذاشتند و شبانه‌روز برای خدمت به امامزاده احمد از هیچ تلاشی فروگذار نکردند .
وی عملیاتی شدن برق‎کشی به امامزاده احمد(ع) را در دهه مبارک فجر مبارک دانست و بیان داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدامات مفید و ارزشمندی در کشور اتفاق افتاده که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  است.
خاکباز از تمامی کسانی‌که برای اجرائی شدن این پروژه تلاش کردند قدردانی کرد و افزود: خدمت به ذریه حضرت زهرا(س) توفیق و افتخاری بزرگ است که نصیب هرکسی نمی‌شود.
captcha