اتحاد و وحدت کلمه مهم‌ترین محورهای همدلی در جامعه هستند
کد خبر: 3573900
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
حجت‌الاسلام ستوده:

اتحاد و وحدت کلمه مهم‌ترین محورهای همدلی در جامعه هستند

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تعامل سازنده و اثرگذار، اتحاد و وحدت کلمه و ارتباط سالم از مهم‌ترین محورهای همدلی هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در نشست مشترک با حجت‌الاسلام تمجید مسئول نمایندگی سپاه ناحیه کوثر که روز گذشته 23 بهمن‌ماه در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر برگزار شد، گفت: رسالت سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان سازمانی مردم نهاد و دینی، تعامل با دستگاه‌های فرهنگی و دینی است که در این میان سپاه بعنوان بازوی پر توان این نظام مقدس از این اصل مستثنی نیست.
حجت‌الاسلام ستوده در ادامه افزود: امروزه با توجه به رویدادهای بزرگ منطقه ای و جهانی و لزوم اتحاد و همدلی در میان ارکان این نظام مقدس، تعامل سازنده و اثر گذار، اتحاد و وحدت کلمه و ارتباط سالم از مهمترین محورهای همدلی است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه افزود: حمایت از محور مقاومت و لزوم استکبار ستیزی و تشریح اهداف این کمر بند مقاومت در بین آحاد مردم وظیفه نهادهای چون سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی است که در این میان این امر طبق منویات مقام معظم رهبری باید در عمل و رفتار عینی و ملموس باشد.
در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام تمجید مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوثر و حجت‌الاسلام امین مسئول حلقه های صالحین ضمن بیان نظراتی از همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر و در راس آن مدیریت اداره کل تقدیر و تشکر کردند.
captcha