مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم منطقه آزاد ماکو برگزار شد
کد خبر: 3579715
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم منطقه آزاد ماکو برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نفرات برتر سومین دوره مسابقات قرآن کریم منطقه آزاد ماکو در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد ماکو با حضور برترین‌های این دوره برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌ غربی، روز گذشته 10 اسفندماه  جواد اسماعیل زاده، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد ماکو در این مراسم با اشاره به شرکت گسترده اقشار مختلف جامعه در این دوره از مسابقات گفت: 3280 نفر شرکت کننده در 10 رشته قرآنی به رقابت پرداختند.
 وی در ادامه با ابراز این مطلب افزود : شهرستان های ماکو و بازرگان با 80 نفر، شوط با 23 نفر و پلدشت با 12 نفر رتبه های برتر قرآنی در این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.  اسماعیل زاده گفت: در کنار برگزاری این مسابقه نمایشگاه و کارگاه‌های خوشنویسی و صنایع دستی نیز برگزار شد.
حجت الاسلام ایوب رنجبری نیز در این مراسم با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان سومین دوره از مسابقات قرآنی گفت: به همت سازمان منطقه آزاد ماکو، شهرستان ماکو و شهرستان های حومه شاهد گستردگی و ترویج فرهنگ قرآنی هستیم که شایان تقدیر و تشکر است.
وی با ابراز احادیثی از پیامبر مکرم اسلام پیرامون قرآن و عترت گفت: قرآن و عترت باید در کنار یکدیگر باشد و باید از هر دو به یکسان در زندگی روزمره بهره ببریم.
امام جمعه ماکو با ابراز این مطلب گفت: اگر میخواهیم اهل بهشت شویم باید قرآن و عترت انس بگیریم. به گزارش ایسنا، در پایان برنامه از نفرات اول تا سوم در دهه رشته قرآنی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
captcha