به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، در سالروز شهادت حضزت زهرا(س) حجتالاسلام سیدمحمدمهدی شفیعی در رثای ام ابیها قطعه ای سروده است.
در خانه چه تلخ است که مردی بنشیند
مردی که نشد وقت نبردی بنشیند
مردی که به صد معرکه از پای نیافتاد
یک گوشه، دل آزرده ی دردی بنشیند
در چشم پسر تلخ تر از زهر همین است:
اشک پدری بر رخ زردی بنشیند
شمشیر علی خاک گرفته که مبادا
بر آینه ی آیین، گردی بنشیند
این شعر شد اندازه ی یک آه از آن داغ
ای کاش بر آیینه ی سردی بنشیند