کد خبر: 3580155
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

دلجویی وزیر بهداشت از فرماندار بدره

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی تماس تلفنی با فرماندار بدره استان ایلام از وی دلجویی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، ایسنا نوشت: دکتر زارع‌ نژاد مشاور وزیر و رییس روابط عمومی وزارت بهداشت در این باره گفت: وزیر بهداشت صبح امروز پیش از ترک استان ایلام ، در تماس تلفنی با فرماندار بدره از او بابت اتفاقات رخ داده عذرخواهی و دلجویی کرد و فرماندار بدره نیز ضمن ابراز ارادت به دولت و دکتر هاشمی وزیر بهداشت از اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کرد.

وی افزود: وزیر بهداشت صبح امروز ایلام را به مقصد خوزستان جهت افتتاح پروژه‌های درمانی ترک کرد.

روز گذشته در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از مراکز و پروژه‌های درمانی استان ایلام بین وزیر بهداشت و فرماندار بدره درگیری لفظی رخ داد.
captcha