تلاش برای افزایش معرفت علوی، فاطمی و ولایی
کد خبر: 3580275
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

تلاش برای افزایش معرفت علوی، فاطمی و ولایی

کانون خبرنگاران نبأ: امام جمعه کوهبنان در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته خطاب به جوانان گفت: مراقب باشید که آلت دست احزاب و گروها نشوید، از جناح‌بازی پرهیز کنید اما به دنبال تحلیل سیاسی و بالابردن سطح آگاهی سیاسی خود باشید.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، نماز جمعه روز 13 اسفند‌ماه شهر کوهبنان به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین عباس جعفری و با حضور جمع  کثیری از مردم ولایت‌مدار و بسیجی شهر کوهبنان در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر برگزار شد. امام‌جمعه کوهبنان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و انجام واجبات گفت: باید تلاش کنیم در طول سال بر معرفت علوی، فاطمی و ولایی خود بیفزاییم، برگزاری مراسم آن هم در ایام فاطمیه توفیقی است که باید شکر‌گزار این نعمت باشیم.
وی افزود: در روزهای پایانی سال قرار داریم، سنتی است که در این ایام خریدهای مردم بیشتر می‌شود لذا باید به سفارش مقام معظم رهبری در راستای خرید اجناس داخلی همچنین تقویت تولید داخلی و تولید کنندگان کشورمان مبادرت ورزیم و از خرید اجناس خارجی خصوصاً کالاهای قاچاق پرهیز کنیم. باید با این اقدام خداپسندانه حمایت از تولید داخلی وفاداری خود را به ایرانی بودن، مسلمان بودن و شیعی بودن ثابت کنیم چون کشور ما کشور ائمه هدی است همگان تلاش کنیم تا کارگر و کارخانه خودمان را تقویت کنیم.
 وی تأکید کرد: متأسفانه برخی سرمایه‌داران که در داخل کشور جان گرفتند، به‌جای کار کردن خود و کارگرانشان دنبال وارد کردن اجناس از خارج هستند غافل از اینکه مقام معظم رهبری همواره بر تقویت تولید داخلی تأکید دارند.
حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری گفت: از طرف دیگر کارکنان و حقوق بگیران کوهبنانی هم باید هوای اصناف شهرستان را داشته باشند و سعی کنند مایحتاج خود را از بازار شهر خودشان تهیه کنند چرا که اصناف کوهبنان در بحث نسیه هم در طول سال با مشتریان بهتر راه می‌آیند. در روزهای پایانی سال شاهد برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان هستیم که این مهم از دستورات اسلامی گرفته شده که همواره به فکر نیازمندان باشیم و حقی را برای آنان در نظر بگیریم.
وی ادامه داد: از 8 تا 15 اسفندماه به‌عنوان هفته درختکاری نامیده شده و روز 15 اسفند روز درختکاری است که باید درختان مورد نیاز در این زمان کاشته شوند سعی کنیم از بوته‌ها و درختان به خوبی نگهداری کنیم.
امام‌جمعه کوهبنان گفت: مواظبت کنیم که درختان سبز ضربه نخورند، شکسته و قطع نشوند چون درختان زنده و در حال تسبیح خداوند هستند و اگر خسارتی به درختان وارد شود یا قطع گردند بر روی زمین و هوا اثرگذار خواهند بود.
 وی با استناد به بیانات رهبر فرزانه و متفکر انقلاب اسلامی تأکید کرد: مردم با تبعیض، کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات میانه‌ای ندارند و همواره درصددند تا اقدام و عمل در بحث اقتصاد مقاومتی را شاهد باشند البته خدمات زیادی انجام شده که با بیان آنها باید مردم امیدوار شوند.
خطیب جمعه کوهبنان ابراز کرد: در سال آینده انتخابات را در پیش داریم مردم بدانند حضور آنان بسیار مؤثر است از طرفی اقتصاد مقاومتی مطالبه امام مسلمین و عامه مردم است پس جا دارد که فعالیت‌های کوچک و بزرگ برای مردم بیان شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری تأکید کرد: جا دارد اگر در جایی کوتاهی شده با عذرخواهی درصدد رفع آنان باشیم چون مردم خادمین خود را تشخیص می‌دهند و به موقع عمل می‌کنند.
وی خطاب به جوانان گفت: مراقب دسیسه‌های شیطان باشید، که ریا و تردید به سراغ شما نیاید تا در صراط مستقیم  ثبات داشته باشید و آلت دست احزاب و گروه‌ها نشوید، از جناح‌بازی پرهیز کنید اما به دنبال تحلیل سیاسی و بالابردن سطح آگاهی سیاسی خود باشید.

نامجو کوهبنانی
captcha