برگزاری جشن نیکوکاری در 300 پایگاه کمیته امداد در مازندران
کد خبر: 3581684
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد:

برگزاری جشن نیکوکاری در 300 پایگاه کمیته امداد در مازندران

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: جشن نیکوکاری در روز هجدهم اسفند در سه هزار پایگاه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در نوزدهم اسفند در پایگاه‌های کمیته امداد، نیروی مقاومت بسیج و در بیستم اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه همزمان با سراسر کشور، در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی مازندران رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای جذب حداکثری مشارکت مردم در کمک های مردمی در جشن نیکوکاری انجام شده است،گفت: این جشن از  18  الی   20  اسفند با شعار بهار همدلی شکوه مهربانی در 300پایگاه کمیته امداد و تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان برگزار می‌شود.
وی افزود: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری تقویت روحیه انفاق در بین مردم ، دانش آموزان و دانشجویان و استفاده از ظرفیت خیران برای ارائه خدمات به خانواده های نیازمند است.
نوروزی با اشاره  اینکه تمامی دانشگاه ها و مدارس درمازندران محل جمع آوری کمک های جشن نیکوکاری خواهد بود،  تصریح کرد: به همین منظور بیش از  600  هزار پاکت  هدیه بین دانش‌آموزان در همه سطوح تحصیلی مدارس استان ، توزیع شده است.
نوروزی با بیان اینکه جشن نیکوکاری در روز هجدهم  اسفند در سه هزار پایگاه مدارس،دانشگاه ها ومراکز آموزشی ،در نوزدهم اسفند در پایگاه های کمیته امداد ،نیروی مقاومت بسیج و در بیستم اسفند در میعادگاه‌های  نماز جمعه همزمان با سراسر کشور، در مازندران برگزار می‌شود، تصریح کرد: زنگ جشن نیکوکاری در روز چهارشنبه 18 اسفند در تمام مدارس استان با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی نواخته می‌شود.
وی  افزود: مردم نوعدوست استان، می‌توانند به دفاتر کمیته امداد، در شهرستان‌های مازندران، مراجعه و یا کمک‌های خود را به حساب 4050 بانک ملت شعبه خیابان معلم که قابل واریز در سراسر استان است، اقدام و یا با شماره تلفن 33255982 برای هماهنگی بیشتر در این زمینه تماس بگیرند.
نوروزی عنوان کرد: مردم می توانند علاوه بر روش‌های فوق با شماره گیری آنی پرداخت #4*5*011*8877*با تلفن همراه و  وارد کردن مبلغ مورد نظر خود را از این طریق واریز کنند.
وی با بیان اینکه بیش از 200  هزار عدد پاکت پرداخت هدیه بین اصناف، بازار، ادارات و بسیجیان توزیع  شد، افزود: مازندرانی‌ها در جشن نیکوکاری سال گذشته 52 میلیارد و337 میلیون و 243 هزار ریال به نیازمندان کمک کردند.
captcha