گروه اجتماعی: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه، 18 اسفندماه با نواخته شدن زنگ مدارس در لرستان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در آئین نمادین جشن نیکوکاری که در مدرسه توحید خرمآباد برگزار شد، جاسم محمدیفارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، گفت: همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از 14 تا 21 اسفند هر سال به عنوان هفته نیکوکاری نامگذاری شده است. وی با بیان اینکه شعار هفته نیکوکاری امسال «همدلی؛ شکوه همزبانی است»، افزود: هدف از برگزاری جشنهای نمادین نیکوکاری در مدارس، کمک به ایجاد فرهنگ نوعدوستی و همیاری و دستگیری از نیازمندان است.