به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، یادواره شهدای مسجد حضرت
رقیه(س) همراه با پخت نذری به نیت احسان شهدا و دعای ندبه 19 و 20 اسفند ماه برگزار
شد. این مراسم بعد از نماز مغرب در شبستان مسجد با حضور
سردار بسیجی احمد بیگدلی سخنران جلسه، کلامی زنجانی و کربلایی موسی علی نژاد
برگزار شد.
لازم به ذکر است مراسم دیدار یاران، پخت ۱۴ دیگ آش نذری به نیت احسان
شهدا صبح روز پنج شنبه ۱۹
اسفند در مقابل مسجد حضرت رقیه(س) و همچنین دعای ندبه صبح روز جمعه۲۰ اسفند ماه از دیگر مراسمات
این مسجد بود.
زینب رحیمی