کد خبر: 3585378
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

تحویل سال نو در آستان امامزاده حسن(ع)

کانون خبرنگاران نبأ: مراسم تحویل سال نو با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) برگزار شد.





















captcha