کد خبر: 3586299
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

دولت بحرین تابعیت نماینده آیت‌الله عیسی قاسم را لغو کرد

دولت بحرین تابعیت شیخ «عبدالله الدقاق»، نماینده آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در ایران را لغو کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از فارس، شبکه اللؤلؤة وابسته به معارضان بحرینی، شعبه چهارم دادگاه جنایی بحرین پنجشنبه گذشته در حکمی شیخ عبدالله الدقاق، مدیر حوزه علمیه بحرینی‌های مقیم قم، را به 10 سال حبس و سلب تابعیت محکوم کرد.
دادگاه همچنین عبدالامیر العرادی را به 10 سال حبس و سلب تابعیت و هانی شاکر را به تحمل 15 سال حبس و سلب تابعیت محکوم کرده است.
بحرین این افراد را به اتهام به خطر انداختن امنیت و آرامش کشور، تحریک و دعوت دیگران به ایجاد ناآرامی و آتش زدن لاستیک در خیابان‌ها و انجام فعالیت‌های تروریستی محکوم دانسته و در خصوص شیخ عبدالله الدقاق و عبدالامیر العرادی ضمن اشاره به خروج غیرقانونی آنان از کشور حکم غیابی صادر نمود.
captcha