علی احمدزاده، رئیس
اداره اوقاف و امور خیریه اهر، در گفتوگو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از آذربایجانشرقی، از ثبت دو مورد وقف جدید در طرح
آرامش بهاری در این شهرستان خبر داد و گفت: این موقوفات به ارزش 25 میلیون
تومان و به نیت توسعه مسجد به ثبت رسیده و یکی از برکات
برگزاری طرح آرامش بهاری است که همچون چشمهای جاری، خیر و برکت را در
جامعه جاری میکند.
وی، با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع
متبرکه و امامزادگان(ع) شهرستان اهر با اشاره به اینکه هزار و 800 نفر در
لحظهی تحویل سال در بقاع متبرکهی شهرستان حضور داشتند، بیان کرد: در حدود
پنج هزار و 200 نفر در قالب طرح آرامش بهاری در امامزاده سید علی(ع)،
امامزاده حصار سیدلر(ع) و همچنین مسجد زیارتی صاحبالزمان(عج) شهرستان
حضور داشتهاند.