کد خبر: 3586908
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶

‌بسته‌شدن دوباره ایستگاه متروی سن پترزبورگ

ایستگاه متروی سن پترزبورگ که روز گذشته هدف حمله انتحاری قرار گرفته بود امروز دوباره به علت تهدید به بمب‌گذاری بسته شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از فارس، یک روز بعد از حمله انتحاری مرگبار، یکی از ایستگاه‌های متروی سن پترزبورگ به دلیل تهدید به بمب‌گذاری از سوی یک فرد ناشناس دوباره بسته شد.
براساس گزارش آسوشیتدپرس، مقامات وزارت اضطراری روسیه اعلام کردند که آنها یک پیام مبنی بر تهدید به بمب‌گذاری در ایستگاه «میدان سنایا» دریافت کرده‌اند و به همین دلیل این ایستگاه را تعطیل کرده‌اند.
captcha