به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا،
نبأ، مراسم معنوی اعتکاف سنتی حسنه برای ترویج دین و خداپرستی و خلوتگاهی برای بازگشت به خویشتن، تعمق و تأمل بر اعمال، کردار، افکار و گفتار است که هر ساله همزمان با آغاز ایامالبیض طی روزهای 13، 14 و 15 رجبالمرجب در مساجد جامع و منتخب سراسر کشور برگزار میشود. این مراسم معنوی با ولادت مولود کعبه حضرت علی(ع) آغاز میشود و به وفات امالمصائب حضرت زینب(س) و با اعمال ام داوود به پایان میرسد.
امسال مسجد حاج حسن منطقه 11 شهر تهران نیز طبق روال هر ساله این مراسم را ویژه دانشآموزان و دانشجویان برپا کرده است که با شور خاص و برنامههای متنوع و متعددی چون سخنرانی مذهبی، جزءخوانی قرآن، گعدههای معرفتی ـ اجتماعی و پاسخ به سؤالات و شبهات دینی با حضور روحانیون همراه است.
یادآور میشود، مسجد حاج حسن در خیابان ولیعصر(عج)، پایینتر از میدان منیریه، خیابان بشیری واقع شده است.
عکاس: محمدحسین انصاری
عکسای عکاس خیلی جالب بود
آدم میتونه خودشو تو مسجد حس کنه