به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، حسن قاضیزاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی پیش با هدف افتتاح و بازدید از تعدادی پروژه بهداشتی و درمانی وارد استان کرمانشاه شد.
طی این سفر سه روزه قریب به ده طرح بیمارستانی با اعتبار ۹۳۰ میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت در شهرستانهای کرمانشاه به بهرهبرداری میرسد.
بیمارستان ۶۴ تختخوابی سنقر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان، فاز دوم بیمارستان امام خمینی(ره) اسلامآبادغرب با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان، کلینیک جامع تخصصی و فوق تخصصی بوستان، مرکز رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) و مرکز تحقیقات خواب بیمارستان فارابی از جمله پروژههایی است که با حضور وزیر بهداشت به بهرهبرداری
میرسد.