به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)، مهر نوشت: مهدی پرتوی با اشاره به اینکه دوره بازآموزی معلمان قرآنی و مدیران مراکز قرآنی در شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: در این دوره آموزشی ۸۰ نفر از معلمان قرآنی و مدیران مراکز قرآنی شرکت کردند.
وی عنوان کرد: در این کارگاه آموزشی، روش تدریس توسط استاد میرزاپور و تبیین طرح های آموزشی سازمان دارالقرآن کشور توسط ابوذر کارگر کارشناس آموزش اداره امور قرآنی استان تدریس شد.
وی ادامه داد: این دوره آموزشی با همکاری اداره امور قرآنی و تبلیغات سالامی شهرستان شهرکرد برگزار شده است.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این دوره آموزشی طبق برنامه ریزی انجام شده در شهرستان های دیگر استان نیز برگزار می شود.