موسی محمدینسب، سرپرست معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان باغملک در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی این شهرستان خبر داد.
وی با بیان اینکه
این مراسم ساعت 14:30 امروز شنبه 26 فروردینماه برگزار خواهد شد، گفت: نمازخانه
اداره آموزش و پرورش شهرستان به عنوان محل برگزاری این مراسم تعیین شده است.
محمدینسب با اشاره به اینکه در این مراسم از 19 دانشآموز نخبه قرآنی تجلیل خواهد شد، افزود: این نخبگان، دانشآموزانی هستند که به مرحله نخبگان مسابقات قرآن دانشآموزان استان خوزستان راه یافتهاند.
وی گفت: این مراسم جهت ایجاد انگیزه در دانشآموزان جهت حضور در مرحله نخبگان قرآنی استان خوزستان برگزار میشود.
یادآور میشود موسی محمدینسب سرپرست معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان باغملک سخنران این مراسم است.