به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا،
نبأ، معتکفان مسجد حاج حسن صنیعالدیوان در سومین روز از ایامالبیض و همزمان با وفات امالمصائب حضرت زینب کبری(س)، در کنار مناجات با باریتعالی و اعمال ام داوود به عزاداری و سوگواری عقیله بنیهاشم پرداختند.
همچنین در این روز معتکفان با تشییع پیکر دو شهید گمنام 20 و 25 ساله با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.
پس از ضیافت افطار معتکفان با یکدیگر وداع کردند.
عکاس: محمدحسین انصاری