کد خبر: 3589650
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

مسجد حاج حسن صنیع‌الدیوان در سومین روز ایام‌البیض

کانون خبرنگاران نبأ: معتکفان مسجد حاج حسن صنیع‌الدیوان در سومین روز از ایام‌البیض و همزمان با وفات ام‌المصائب حضرت زینب کبری(س)، در کنار مناجات با باری‌تعالی و اعمال ام داوود به عزاداری و سوگواری عقیله بنی‌هاشم پرداختند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، معتکفان مسجد حاج حسن صنیع‌الدیوان در سومین روز از ایام‌البیض و همزمان با وفات ام‌المصائب حضرت زینب کبری(س)، در کنار مناجات با باری‌تعالی و اعمال ام داوود به عزاداری و سوگواری عقیله بنی‌هاشم پرداختند.
همچنین در این روز معتکفان با تشییع پیکر دو شهید گمنام 20 و 25 ساله با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
پس از ضیافت افطار معتکفان با یکدیگر وداع کردند.


عکاس: محمدحسین انصاری
مصطفی مصطفوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
1
چه لحظات زیبایی روعکاستون ثبت کرده.
captcha