به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سید حسن قاضیزاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه یکشنبه 10 اردیبهشت به اتفاق معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی به منظور بهره برداری از چندین طرح و بررسی مسائل و مشکلات درمانی وارد شهرستان سیرجان شد و در بدو ورود به در فرودگاه سیرجان مورد استقبال فرماندار سیرجان، نماینده مردم شهرستانهای سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین استانی و شهرستانی قرار گرفت.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این سفر یکروزه ضمن بهرهبرداری از بیمارستان 240 تختخوابی جایگزین بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان سیرجان، برنامههای خود را با افتتاح کلینیک ویژه بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شهرستان بافت، افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان رابر، بازدید از بیمارستان در حال ساخت جایگزین بیمارستان سینای شهرستان زرند پی میگیرد.
افتتاح بیمارستان 35 تختخوابی شهرستان کوهبنان، افتتاح کلنیک ویژه، بخش اورژانس و همچنین بلوکهای زایمانی مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور و افتتاح استخر شنای دانشگاه علوم پزشکی کرمان برنامههای پایانی سفر یکروزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان کرمان خواهد بود.
منبع: دانشگاه علوم پزشکی کرمان