به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)از سمنان، حجتالاسلام سید جلال احمدپناهی، رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان امروز 12 اردیبهشت در جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان با حضور اعضای این ستاد با بیان اینکه خدمت به مردم یکی از توفیقات بزرگ الهی است گفت: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این جهت تلاش کنند.
وی با برشمردن فضایل حضور در نماز جمعه متذکر شد: برگزاری منظم
نماز جمعه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان نیز فرصت خدمت به نمازگزاران جمعه و مردم مومن سمنان یافته اند که قطعا نزد خداوند متعال ماجور خواهند بود یاداور شد: اقدامات و هماهنگی های لازم صورت گرفته است تا نماز جمعه این هفته سمنان در مصلی بزرگ سمنان برگزار شود.
منبع: مرات