اعلام نتایج مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان خوزستان
کد خبر: 3596502
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

اعلام نتایج مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: نتایج مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان خوزستان اعلام شد.

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن،‌ عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: نتایج مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان خوزستان اعلام شد.

وی بیان کرد: این مسابقات پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه با حضور 150 فرهنگی در دو بخش آقایان و بانوان در مدارس شاهد عفاف و شاهد رضوان اهواز برگزار شد.

بلاسم عنوان کرد: در بخش برادران در رشته حفظ 10 جزء مهدی کثیر از شاوور، علی حمزه در رشته نهج‌البلاغه از شاوور، روش تدریس احکام غلامرضا اکبرنژاد از شوشتر و در رشته تحقیق سید جاسم موسوی از ناحیه 1 آموزش و پرورش اهواز به عنوان برگزیده شناخته شدند.

رئیس اداره قرآن،‌ عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: همچنین زهرا عساکره در رشته حفظ 10 جزء از خرمشهر، مریم شریفی در رشته نهج‌البلاغه از ناحیه 1 آموزش و پرورش اهواز، در رشته روش تدریس احکام فریبا فرامرزی از ناحیه 3 اهواز و در رشته تحقیق نزیهه جنامی از شادگان برتر شناخته شدند.

وی عنوان کرد: برگزیدگان مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان خوزستان 14 تا 17 تیرماه برای شرکت در مرحله کشوری به مشهد اعزام می‌شوند.

captcha