به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به مناسبت فرارسیدن سالروز نیمه شعبان، برنامهها و جشنهای متعددی در نقاط مختلف شهرستان رامشیر برگزار میشود.
یکی از این برنامهها همایش «میم مثل مهدی» است که ساعت 18 فردا چهارشنبه 20 اردیبهشت در مجتمع فرهنگی- هنری رضوان برگزار میشود.
این همایش که از سوی مؤسسه آلیاسین و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامشیر برگزار میشود، ویژه بانوان است. همچنین همایش بانوان مهدوی نیز عصر جمعه 22 اردیبهشت در روستای رمیله برگزار میشود.
برگزاری این همایش با اجرای مسابقه فرهنگی، مولودیخوانی و سخنرانی همراه است.
جشن بزرگ نیمه شعبان رامشیر نیز شامگاه جمعه 22 اردیبهشت با حضور عموم مردم در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار میشود. شنبه 23 اردیبهشت نیز محفل شعر به زبان عربی با حضور شاعران منطقه ذر این شهرستان برگزار خواهد شد.