به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از یزد، علی کریمی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد روز گذشته در نشست مشترک با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد منجی عالم بشریت اظهار کرد: این آمادگی در اداره ثبت وجود دارد که در صورت آماده بودن مستندات رقبه وقفی روند تثبیت مالکیت و صدور سند تسهیل شود.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد افزود: در مرحله اول شناسایی موقوفات باید در اولویت کار ثبتی قرار گیرد تا پس از تثبیت اولیه در بانک اطلاعات کاداستر از تصرف این میراث گذشتگان جلوگیری کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد: با تسهیل روند رسیدگی و برگزاری جلسات مشترک متوالی بین مدیران دو نهاد تعداد سند مالکیت بیشتری نسبت به سال گذشته صادر شود.
این مقام مسئول گفت: انشاءالله بتوانیم با کمک هم کاری برای وقف انجام دهیم تا این میراث جاویدان برای آیندگان باقی بماند.
منبع: اداره کل اوقاف یزد