بهره‌مندی از مفاهیم قرآنی در آموزه‌های شهروندی؛ ماحصل «بینات 2»
کد خبر: 3599701
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
خواجه محمودآباد اظهار کرد:

بهره‌مندی از مفاهیم قرآنی در آموزه‌های شهروندی؛ ماحصل «بینات 2»

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر اجرایی طرح قرآنی بینات 2 منطقه 10 تهران با اشاره به ثمرات این طرح برای قرآن‌آموزان اظهار کرد: حفظ قرآن کریم و بهره‌مندی آن در آموزه‌ها‌ی شهروندی از نتایج مثبت طرح بینات 2 است.

محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر اجرایی طرح بینات 2 منطقه 10 تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به روزهای پایانی اجرای طرح بینات 2 اظهار کرد: در تمامی مدارس تحت پوشش این طرح قرآنی مربیان در حال اجرای روزهای پایانی طرح هستند تا بتوانیم به اهداف مدنظر برای طرح دست پیدا کنیم.

مدیر اجرایی طرح بینات 2 منطقه 10 تهران تصریح کرد: طی جلساتی که با مربیان طرح داشتیم، تمامی اهداف پیش‌بینی شده در راستای اجرای طرح تاکنون به مرحله اجرا رسیده است و امیدواریم در این روزهای باقیمانده نیز طبق برنامه زمان‌بندی شده پیش رویم.

خواجه محمودآباد ادامه داد: البته در این راستا باید اذعان کنم کمک‌های شایانی که مجموعه شهرداری منطقه 10 و نیز آموزش و پرورش منطقه در این زمینه داشتند، موجب شد تا بتوانیم طبق زمان‌بندی پیش رویم که نهایت تشکر و قدردانی را از ایشان دارم.

وی بیان کرد: با اجرای کامل طرح در روزهای آتی، آماده برگزاری مراسم اختتامیه طرح خواهیم بود که این برنامه نیز با حضور مسئولان شهرداری منطقه 10 و نیز آموزش و پرورش منطقه و مربیان و دست‌اندرکاران طرح برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی طرح بینات 2 منطقه 10 تهران در پایان تصریح کرد: اجرای طرح بینات 2 در سطح منطقه 10 تاکنون برکات فراوانی داشته است و قرآن‌آموزان تحت پوشش طرح در این زمینه علاوه بر حفظ قرآن کریم با آموزه‌های شهروندی نیز آشنا شده‌اند که امیدواریم از این آموزه‌ها همراه با مفاهیم قرآنی در زندگی خود استفاده لازم را داشته باشند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۹
0
0
برگزاری از این دست طرح‌ها بیشتر صورت گیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۲
0
0
توجه به قرآن و مفاهیم آن باعث رشد و سعادت جامعه و انسان‌ها می‌شود
captcha