رحیم شریفی، مسئول گروه تواشیح سبطین اهواز در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان اظهار کرد: گروه تواشیح سبطین در ماه مبارک رمضان به کشور عراق سفر میکند.
وی بیان کرد: این سفر به دعوت بیت آیتالله سیستانی در عراق و بصره انجام میشود که شامل 15 روز نخست ماه مبارک است، در این سفر 6 نفر گروه تواشیح سبطین را تشکیل میدهند.
شریفی گفت: آثاری که در آنجا اجرا میشود البته متناسب با محیط و فضا در مدح و ثنای خدا، پیامبر(ص) و اهلبیت(ع) است. اجرای برنامه در جمع برادران اهلسنت هم از جمله برنامههای ما خواهد بود.
یادآور میشود، احمدحسن راهیمالکی، علی عبدالخانی، صادق بیتسعید، سید حسین موسوی، ناصر حقشناس و رحیم شریفی گروه سبطین اهواز را همراهی میکنند.