کد خبر: 3601788
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

معرفی برنامه‌های حسینیه علی‌اصغر(ع)

کانون خبرنگاران نبأ: مدیر حسینیه علی‌اصغر(ع) در تشریح برنامه‌های این حسینیه، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان به مدت یک ماه مراسم جزءخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود که با استقبال خوب مردم همراه است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، نرگس رسولیان رهقی، مدیر حسینیه علی اصغر(ع) گفت: این حسینیه از سال 1384 با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی و برگزاری برنامه‌های دینی و مذهبی ویژه دوستان و اقوام و همچنین عموم مردم تأسیس شده است.
وی ادامه داد: در طول ایام سال با توجه به مناسبت‌های مذهبی ولادت و یا شهادت‌ها، مراسم‌های جشن و سوگواری در این حسینیه برگزار می‌شود. همچنین در مناسبت‌هایی همچون ایام ماه مبارک رمضان به مدت یک ماه مراسم جزءخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود که با استقبال خوب مردم همراه است.
رسولیان آموزش قرائت قرآن روزهای شنبه، مراسم دعاخوانی و اقامه نماز امام زمان(عج) روزهای سه‌شنبه، مراسم دعاخوانی و اقامه نماز حضرت موسی بن جعفر(ع) همراه با سخنرانی ویژه بانوان را از دیگر برنامه‌های این حسینیه عنوان کرد.
وی گفت: با توجه به همکاری حسینیه علی اصغر(ع) با پایگاه شهید حمیدی، روزهای یکشنبه هر هفته مراسم قرائت قرآن و سخنرانی ویژه بانوان بسیجی این پایگاه برگزار می‌شود.
یادآورمی‌شود، حسینیه علی‌اصغر(ع) در خیابان سبلان شمالی، کوچه شهید مجتبی سادگی، پلاک 17 واقع شده است.
پروین رسولی
captcha