به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از مازندران حجت الاسلام ناصر شکریان امیری امروز ششم خردادماه در جلسه شورای اداری استان که در استانداری مازندران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ضیافت الله گفت: ماه مبارک رمضان ماه ضیافتالله، و ماه بارش باران رحمت الهی است و با توجه به اهمیت ماه مبارک رمضان نباید هیچ مسجدی در سراسر شهرهای استان بدون مبلغ باشد.
وی افزود: فرماندران و دهیاران و مسئولان شهری در صورت مشاهده مسجدی که بدون مبلغ است به ادارات تبلیغات اسلامی شهرها اطلاع رسانی کنند.
شکریان از مسئولان و برگزارکنندگان برنامههای ورزشی خواست این برنامههای ورزشی را بعد از برنامه عمومی مساجد با حضور روحانیت و امام جماعت مساجد برگزار کنند.
وی ماه ر مضان را ماه میهمانی خدا دانست و تاکید کرد: باید همه از ظرفیت های این ماه عزیز بهره ببریم و با استفاده از فعالیت های فرهنگی کانون های فرهنگی و هنر ی مساجد باید اثرگذار ترین برنامه ها را برای جذب جوانان و نوجوانان در این محافل و اماکن برنامه ریزی کنیم.
شکریان عنوان کرد: ماه مبارک رمضان ماه بندگی و ماه بخشش الهی است و با توجه به اینکه مشابه این ماه در طول سال وجود ندارد باید برای استفاده درست از این ماه عزیز سعی ، تلاش و همت مضاعف داشت و کمک به مستمندان و محرومان در این ماه عزیز اولویت برنامه ریزی همگان قرار گیرد .