به گزارش
خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری، امام جمعه کرمان امروز شنبه 13 خردادماه در جلسه شورای اقامه نماز استان کرمان اظهارکرد: براساس روایات یکی از خصلت های شیعه، برپا داشتن نماز در اول وقت است.
وی به خصلت دوم شیعه براساس آیات و روایات اشاره و عنوان کرد: یکی دیگر از خصلت های شیعه این است که با برادر ایمانی خود به نحو مساوات رفتار کند.
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه جلسات شورای اقامه نماز چند سال است برگزار می شود، بیان کرد: باید ارزیابی شود که در طول این چند سال این جلسات به چه میزان مثمرثمر بوده و آیا خروجی این جلسات مناسب بوده است، یا خیر.