افزایش 40 درصدی بودجه خمین و رشد شاخص‌های جمعیتی
کد خبر: 3606493
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱
ساداتی خبر داد:

افزایش 40 درصدی بودجه خمین و رشد شاخص‌های جمعیتی

گروه اجتماعی: فرماندار خمین گفت: امسال مبلغ 47 میلیارد تومان بودجه برای خمین تصویب شد که نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته است و می‌تواند بستر لازم برای رفع محرومیت و عقب ماندگی و ارتقای شاخص‌های زندگی و جمعیت در این شهرستان را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سید مهدی ساداتی، فرماندار خمین، عصر یکشنبه، 14 خرداد ماه در نشست شورای اداری مشترک استان مرکزی و خمین که در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام خمینی(ره) برگزار شد گفت: امام خمینی(ره) آموزگار آموزه‌های قابل توجه در سیاست و فقاهت است و اندیشه سیاسی جدیدی را برای انسان به ارمغان آورد.
وی افزود: امام پس از انبیاء الهی کم نظیرترین شخصیت است که با اندیشه‌های بلند خود مسیر تاریخ را دگرگون ساخت و منشا بسیاری از تحولات در عصر خود شد. 
ساداتی انقلاب ایران به رهبری امام خمینی(ره) را نمونه کاملی از اصیل ترین انقلاب‌ها دانست و ادامه داد: ایشان با تکیه بر عنصر آگاهی مبانی مکاتب الحادی شرق و غرب و کنگره‌های شرک و نفاق را درهم کوبید.
وی اظهار داشت: مردم زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی در آخرین مانور سیاسی یعنی انتخابات 29 اردیبهشت با حضور 77 درصدی برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب ثبت کردند.
فرماندار خمین با بیان اینکه نرخ بیکاری در این شهرستان دغدغه همه مسئولان است گفت: اقداماتی در این زمینه انجام شده که توانمندی و همدلی مسئولان می‌تواند در کاهش آلام مردم از این مشکل موثر باشد. 
وی با بیان اینکه نرخ بیکاری بالا زیبنده زادگاه امام نیست ادامه داد: کارهای ارزشمندی که در سال 95  برای حل مشکلات خمین انجام شده نشان دهنده نگاه ویژه دولت به این شهرستان است.
ساداتی افزود: امسال مبلغ 47 میلیارد تومان بودجه برای خمین تصویب شد که نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته است و می‌تواند بستر لازم برای رفع محرومیت و عقب ماندگی و ارتقای شاخص‌های زندگی و جمعیت در این شهرستان را فراهم کند.
فرماندار خمین خاطرنشان کرد: حل مشکلات کارخانه سایپا خمین یکی از دغدغه‌های مردم برای توسعه شهرستان است و نگاه ویژه به حوزه روستایی در اقتصاد مقاومتی نیز بسیار مهم است.
captcha