تبلیغات کمرنگ برای حجاب برتر در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3607771
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
مسئول غرفه نذر حجاب:

تبلیغات کمرنگ برای حجاب برتر در نمایشگاه قرآن

گروه اجتماعی: مسئول غرفه نذر حجاب در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن از تبلیغات کم برای حجاب برتر اظهار گله‌مندی کرد.

اسدالله سلیمانی، مسئول غرفه نذر حجاب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: غرفه «نذر حجاب» در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم طرح فردوس را برای بازدیدکنندگان با هدف ترویج فرهنگ حجاب برتر با امتیازهای ویژه ارائه کرده است. 

وی ادامه داد: طرح نذر حجاب در سال 96 در بنیاد ملی مد و لباس به ثبت ملی رسیده است و به منظور ادای دین در جامعه از سوی برخی از دغدغه‌مندان حجاب در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن نیز ارائه شده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته کشور در هجمه فرهنگ غربی قرار گرفته است، تصریح کرد: به منظور ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی و ارائه حجاب برتر برای بانوان این مرز و بوم، چادرهایی با هزینه و نوع مرغوب در نظر گرفته شده است که بانوان می‌توانند با حضور در غرفه اقدام به تعویض چادر کهنه با نو و پرداخت هزینه‌ای ناچیز کنند.

مسئول غرفه نذر حجاب طی گلایه‌ای از مسئولان برپایی نمایشگاه قرآن بیان کرد: از ابتدای برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تاکنون هیچ نوع تبلیغی از سوی ستاد نمایشگاه به منظور اطلاع‌رسانی بازدیدکنندگان از این غرفه و آگاهی از طرح تعویض چادر صورت نگرفته است که از مسئولان برپایی درخواست می‌شود توجه ویژه‌ای در این امر داشته باشند و به عموم مردم آگاهی بخشند.

captcha