مفاخر آذربایجان در «تبریز ۲۰۱۸» به گردشگران بین‌المللی معرفی می‌شوند
کد خبر: 3608320
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

مفاخر آذربایجان در «تبریز ۲۰۱۸» به گردشگران بین‌المللی معرفی می‌شوند

گروه اجتماعی: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی به برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و آئین‌های نکوداشت مفاخر بین‌المللی تبریز اشاره کرد و گفت: باید در این رویداد مفاخر خود را به کل دنیا بشناسانیم و تمدن خود را به دنیا معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان، مرتضی آبدار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، روز شنبه 20 خردادماه در جلسه شورای سیاست گذاری تبریز 2018 اظهار کرد: اتمام موزه فرش و منطقه‌ای، بهسازی، مرمت، حفظ و احیای بازار تبریز، ربع رشیدی، ارک علیشاه و ... ، افتتاح چند موزه جدید در استان، راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع دستی و نورپردازی اماکن تاریخی از پروژه های مد نظر حوزه میراث فرهنگی هستند که به صورت مشارکتی با شهرداری تبریز اجرا خواهند شد.
وی، از برگزاری تورهای آشناسازی و تعریف 5 مسیر گردشگری در استان خبر داد و افزود: از ظرفیت عظیم تبریز 2018 برای تقویت گردشگری در کل استان بهره خواهیم برد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی به برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و آئین های نکوداشت‌ مفاخر بین المللی در تبریز اشاره کرد و گفت: باید در این رویداد مفاخر خود را به مردمان ملل مختلف بشناسانیم و تمدن خود را به دنیا معرفی کنیم.
 وی با اشاره به نقش صداوسیمای آذربایجان‌شرقی در رویداد تبریز 2018 گفت: تولید سریال‌ها و برنامه‌های ویژه با رویکرد تقویت گردشگری استان توسط صداوسیمای مرکز استان به منظور پخش در شبکه های ملی از سوی شبکه سهند در حال پیگیری است.
captcha