کد خبر: 3608647
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

اجرای تئاتر خیابانی در مساجد کرمانشاه

گروه فرهنگی: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب برنامه‌های هفته قرآن و عترت تئاتر خیابانی با موضوع «نمایش آفریقای ایرانی» به کارگردانی علی حسن نوری در مساجد کرمانشاه اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب برنامه‌های هفته قرآن و عترت تئاتر خیابانی در مساجد شهر کرمانشاه اجرا شد.
اجرای تئاتر خیابانی در مساجد کرمانشاه
مساجد نورالمهدی(عج)، چهارمین شهید محراب و ثارالله شهر کرمانشاه طی سه روز گذشته میزبان گروه تئاتر خیابانی «نمایش آفریقای ایرانی» به کارگردانی «علی حسن نوری» بودند. نمایش‌های خیابانی ویژه ماه مبارک رمضان تا 25 خردادماه در مساجد کرمانشاه اجرا خواهد شد.
اجرای تئاتر خیابانی در مساجد کرمانشاه
یادآور می‌شود، همزمان با اجرای تئاتر خیابانی در مساجد، نقالی علوی با موضوع «جنگ خندق» توسط «هومن روحتافی» طی این ایام اجرا شد.
اجرای تئاتر خیابانی در مساجد کرمانشاه
captcha