به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، دومین جلسه اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه چهارشنبه 24 خرداد در محل سالن جلسات اتحادیه قرآنی استان برگزار میشود.
برگزاری این جلسه با محوریت تبادل نظر و لزوم برنامهریزی بیشتر در مسیر ادغام دو اتحادیه انجام میشود.
یادآور میشود، پس از پایان ماه مبارک رمضان تکلیف قطعی ادغام دو اتحادیه مشخص و زمان اتحادیه مدغم به تابستان موکول شده است.