اعزام قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان به روسیه و چین
کد خبر: 3611456
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

اعزام قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان به روسیه و چین

گروه فعالیت‌های قرآنی: وحید نظریان و عباس هاشمی قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان برای تبلیغ به ترتیب به کشورهای چین و روسیه اعزام شده و به تلاوت قرآن پرداختند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) وحید نظریان، قاری ممتاز اعزامی کشورمان در روزهای ماه مبارک رمضان در کشور چین به تلاوت قرآن می‌پردازد. تلاوت نظریان در مسجد اهل تسنن پودونگ شانگهای با استقبال گسترده مستمعین که با شوق بسیاری به تلاوت قرآن گوش می‌دادند و از تلاوت کلام خدا لذت می‌بردند، مواجه شد.
همچنین تلاوت قرآن و قرائت دعای جوشن کبیر و مراسم احیا شب قدر در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران همراه با ایرانیان مقیم شانگهای از دیگر برنامه‌های اعزام این قاری کرمانشاهی به کشور چین بود.
عباس هاشمی، قاری بین‌المللی کشورمان نیز به کشور روسیه اعزام و در آنجا به اجرای برنامه پرداخت، قرائت کلام‌الله مجید قبل از اذان مغرب در مسجد «یاردم» یکی از مشهورترین مساجد این شهر، تلاوت اذانگاهی ظهر در دانشگاه اسلامی قازان، بازدید از کلاس‌ها و امکانات آن و ملاقات با حافظان و دانشجویان حفظ قرآن، تلاوت در سفارت ایران در کشور روسیه و همچنین اجرای برنامه در مراسم افطاری مسجد «زاکابان» شهر قازان از برنامه‌های اجرا شده توسط عباس هاشمی در کشور روسیه بود.
گفتنی است؛‌ تلاوت هاشمی قاری اعزامی کشورمان به روسیه با استقبال گسترده و قابل‌توجهی از سوی مردم مسلمان و مسئولان امر مواجه شد.
captcha